מאמרי מערכת

שינוי במערכת הפירסומית של e-Med מוערך בחיזוק של פי 66 בעוצמת אפקטיביות הפירסום

12/07/2007
לאנשי השיווק מביניכם ברצוננו לעדכן על שינוי מהותי שעשינו במערך הפירסומות שלנו באתר e-Med .  
עד לאחרונה נאלצנו להנהיג "פירסום צף/קופץ" אשר היה צץ מידי כ-5 דקות. הפירסום היה אמנם בולט אך חסרונו היה בכך שהטריד את הגולשים...שמרביתם חיפשו את ה-X כדי לסגור את הפירסום....
כעת, ביטלנו לחלוטין את ערוץ הפירסום הזה אך במקומו שילבנו פירסום בגוף הכתבות אשר "מגיח" בכל כתבה שאליה נכנסים, באופן בולט ומודגש ביותר. 
היתרון העצום של פירסומת זו הוא בכך שהפירסום אינו מפריע, אינו מכסה על הטקסט, ולכן גם אינו "סגיר", כלומר לא ניתן וגם לא צריך ל"סגור" אותו.
 
שינוי זה מגדיל את כושר הפירסום האפקטיבי של האתר פי 66 !!! הנה ההסבר:
כמות הביקורים החודשיים באי-מד עומדת על למעלה מ-250,000 בחודש (רופאי וקהל ביחד).
כמות הדפים הנצפים בחודש מסתכמת בלמעלה מ-2.5 מיליון דפים. כ-80% מהדפים הנצפים הם כתבות (השאר דפי כניסה, דפים ראשיים של מדורים), כלומר כ-2 מיליון כתבות נקראות מידי חודש באתר.
בעבר - עד לאחרונה, הפירסום הצף/קופץ (ג'מפלאש) היה מגיח כאמור מידי 5 דקות, ובסה"כ  נפתחו בממוצע בחודש  כ-100,000 דפים עם פירסומת "צפה" כזו.
 
לאור חסרונות פירסום זה, אם צריך להעניק ציון אפקטיביות בסולם של בין 0 ל-1.0 , היינו מעניקים לו ציון של כ-0.3 בלבד. כלומר, היקף חשיפות איכותיות משוקלל של  30,000 פירסומים אפקטיביים בחודש במסלול זה של פירסום צף.
 
כעת, יש לנו כפי שהוסבר כ-2.0 מיליון כתבות הנקראות מידי חודש , עם ציון מקסימלי של 1.0 לפירסום הפנימי המופיע בהם. התוצאה - 2.0  מיליון פירסומים אפקטיביים בחודש. גידול של פי 66 בכוח הפירסום האפקטיבי של מסלול זה !
 
חשוב לציין שהגודל והמיקום של פירסום זה מבטיח כאמור חשיפה בולטת ובטוחה. בניגוד לבאנרים צדדיים או עליונים/תחתונים, כאן לא יתקבל על הדעת מצב שהגולש "יפספס" או לא ישים לב לקיומו של פירסום מסויים.
הנה כמה המלצות ונקודות למיצוי מלא של פלטופרמת הפירסום החדשה:
1. פירסום מלא - הגודל מצד אחד, והמיקום מצד שני  שמותיר "זמן עיניים" מספיק (תוך כדי קריאת הכתבה) ,  מאפשר הרצה של מס' מסכים/סליידים והעברת מסר בפורמט של מצגת/שיחה, כלומר יותר מאשר רק סלוגן, אלא אפילו הצגת תוצאות קליניות, שימוש בויזואלים קריאטיביים וכד'. שווה להשקיע כאן מחשבה ויצירתיות !
2. רענון מסרים - גם הפירסום הבולט והנגיש ביותר, אם יחזור על עצמו ללא סוף לאורך זמן יגרום לאיבוד עניין. כדי שעיני הגולשים לא תתרגלנה לאותו מראה או טקסט וכתוצאה מכך תתעלם ממנו, מומלץ מאוד שאחת לחודש-חודשיים יבוצע שינוי כלשהו. זה יכול להיות שינוי קוסמטי בלבד, זה יכול להיות בהדגשת מסרים אחרים, זה יכול להיות קשור למידע חדש שפורסם וכד'. נזכיר ונציין כאן שכל המוצרים שעובדים איתנו על בסיס שנתי נהנים מכל שירותי העדכון הללו כחלק אינטגרלי שאינו דורש תקציב נוסף.
3. עידוד קבלת משובים - הפורמט החדש יכול וצריך לעודד את הגולשים להיות אקטיביים יותר, למשל לענות על שאלון משוב שחשוב לכם לקדם, וניתן בעזרת ערוץ זה להריץ יותר פניות אינטרקטיביות שכך אנו מאמינים ייזכו לתגובות טובות יותר.
 
 

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2024 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני