מאמרי מערכת

גוגל, למרות המשבר הפיננסי מדווחת על גידול של 31% בהכנסות...מה הקשר לשיווק רפואי ?

19/10/2008

ע"פ כתבה בדהמרקר , גוגל הודיעה היום על גידול של 31% בהכנסותיה ברבעון האחרון, וזאת בצילו של המשבר הפיננסי. התוצאות הפתיעו רבים, אך לא את מנהלי גוגל...מייסד גוגל , סרגי ברין, העריך שגוגל תצא מחוזקת מהמשבר הפיננסי הגדול המאיים על גופים כלכליים רבים. מדוע ? מכיוון שלדעתו דווקא בתקופות של טלטלה חברות מבצעות שיקול דעת טוב ונכון יותר, כולל קביעת סדרי עדיפויות מחדש בנוגע לשיטות הפירסום שלהן. כלומר, דווקא בתקופות שבו חברות מחפשות ייעול של הוצאות, כולל הוצאות פירסום ושיווק, לפירסום הממוקד של גוגל יש הזדמנות להוכיח את יעילותו וכדאיותו...

לכתבה

הערת עורך שיווק ומינהל רפואי:  מה הקשר לשיווק הרפואי ?מצאנו לנכון להביא דיווח זה שכן יש להניח שגם בתעשייה הרפואית , לאור המשבר הפיננסי הגדול והחשש להאטה כלכלית, קיימת דרישה לבצע בחינה מחדש של הוצאות בכלל, והוצאות שיווק ופירסום בפרט. זה הזמן אכן לדעתנו לקחת "נייר ועיפרון" (או אם תרצו גיליון אקסל) ולחשב מהי העלות להשגת חשיפה/העברת מסר לקהלי יעד שונים ? צריך כמובן לקחת בחשבון את האפקטיביות, הרלבנטיות, היכולת להעברת מסר, היכולת להפנות את הקהל למידע נוסף, להתייחסות ועוד. בנוסף, ברוח גוגל כדאי גם לבחון באופן ספציפי את אפשרות הפירסום הממוקד, זו שמתחברת לדיווח אובייקטיבי של מחקר/כנס/ראיון וכד'.

נראה שה-30% גידול בפעילות הפירסומית של גוגל ברבעון האחרון מרמזת על הכיוון הנכון שהשווקים הכלליים פונים אליו בהקשר זה...ולשמחתנו אנו , כאן באי-מד, יכולים לדווח על מגמה דומה בתחום הרפואי...  

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2024 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני