מאמרי מערכת

ה''טריילרים החכמים'' כבר כאן...חידושים במנגנון הפירסום באתר/מאת בעז גנזבורג

04/03/2011

לאחרונה הפצנו למנהלי השיווק והמוצרים עדכון הנוגע להוספת כלי פירסומי חדש, הלא הוא ה"טריילר החכם"... כמה מילים אולי על הסיבות והרקע לפיתוח הפיצ'ר המיוחד הזה...

במידה מסויימת הפיתוח של הטריילר נובע מתסכול מסויים שלנו..אנחנו יודעים שיש לנו רייטינג מצויין שמתבטא בלמעלה מ-55,000 ביקורים חודשיים באתר,  ויותר מ-1.5 מיליון דפים נצפים שמרביתם "מיוצרים" ע"י כ-30,000 המנויים לאי-מד.

נתונים כאלה הופכים את ה"מגרש" שלנו לפוטנציאל אדיר למנהלי מוצרים ושיווק הפונים ממילא לאותו קהל יעד. הוסף על כך שניתן גם לפנות בצורה סלקטיבית לפי קהלי יעד ספציפיים (התמחויות רפואיות) ובכלל יש כאן מצב ל"חגיגה" של ממש לאנשי שיווק אקטיביים ויצירתיים.

אלא מה ? כולנו מודעים לביקורת ולעיתים אף לזלזול כשמדברים על הפירסום באינטרנט באמצעות הבאנרים הידועים לשימצה...משפטים כמו "לא שמים לב אליהם/ לא רואים אותם..." וכד' מוכרים וידועים לנו, וגם אם אנו לא מסכימים ב-100% יש בהחלט משהו בטענות הללו...וכך קורה שלא מעט מנהלי שיווק ומוצרים, למרות שהם מודעים לרייטינג המצויין, לחשיבות ולהכרה הגבוהה שיש לאי-מד בקרב הקהיליה הרפואית, עדיין נמנעים מלהשקיע בפירסום באתר.

ולכן החלטנו  לפתח את הכלי האולטימטיבי שמולו אף מנהל שיווק ומוצר לא יוכל להתעלם יותר, וזהו ה"טריילר החכם".  הוא מגיח רק כשהוא רלבנטי, הוא מוצג ב"גדול" והוא פשוט...עובד ! חשוב גם לציין שהטריילרים מופעלים כבר מס' שבועות וטרם התקבלה אף לא תלונה אחת מצד הגולשים...

להסבר שנשלח וההדגמות - נא הקליקו כאן.

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2024 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני