הרצאות מצגות

עדכוני אי-מד לתעשייה : אפריל 2004

04/04/2004

במהלך הימים האחרונים של מרץ הרצנו סקר בין מנויי האתר. נכון לכתיבת שורות אלה השתתפו בסקר 125 מנויים.

בסקר הוצגו 3 שאלות. להלן התפלגות התשובות:

שאלה 1: איך היית מגדיר את ערוץ e-Med מבחינת משקלו ותרומתו להתעדכנות המקצועית שלך ?

התפלגות התשובות:

ערוץ חשוב ומרכזי -  18% , אחד הערוצים המובילים -  46% (כלומר, ביחד - 64% ), אחד מיני רבים ולאוו דווקא מהחשובים - 34% , ותרומה נמוכה עד אפסית להתעדכנותי - 2% .

שאלה 2: איזה ציון יש לדעתך להעניק לרמתו המקצועית של האתר ?

התפלגות התשובות:

מצויין -  35% , טוב - 55% (כלומר ביחד, 90% מעריכים בין טוב למצויין) , בינוני - 10% , גרוע - 0%.

שאלה 3: עד כמה הפרסומים של חברות התרופות והציוד באתר תורמים למידע ולהבנה על המוצר ומשפיעים על החלטות הטיפול ?

התפלגות התשובות:

המידע ענייני וחשוב ויש לו השפעה רבה - 23%

למידע חשיבות מסויימת ונראה שיש לו השפעה -  39% (כלומר - 62% רואים במידע הפרסומי כחומר חשוב ובעל השפעה)

המידע אינו מספק ולכן השפעתו קטנה ומוגבלת - 21%

איני מעיין בפרסומים -  17%

כאשר ביצענו חיתוך של תוצאות המשיבים לפי קבוצת התמחות של רפואת משפחה קיבלנו את התוצאות הבאות: (בסוגריים התוצאות הכלליות שלעיל)

שאלה 1:  ערוץ חשוב ומרכזי - 23%  (18%) , אחד הערוצים החשובים - 54% (46% )  - כלומר שתי התשובות ביחד בקרב רופאי משפחה - 77% (64% )

אחד מיני רבים ולא מהחשובים -  23% (34%) ,  תרומה נמוכה - 0%  (2%)

שאלה 2: מצויין - 50% (35% ) ,  טוב 39% (55%) - ביחד 89% (90%) , בינוני 11% (10%), גרוע 0% (0%).

שאלה 3:  המידע ענייני וחשוב ויש לו השפעה רבה - 31% (23%),

למידע חשיבות מסויימת ונראה שיש לו השפעה -  46% (כלומר - 77% מרופאי המשפחה רואים במידע הפרסומי כחומר חשוב ובעל השפעה (62%)),

המידע הפרסומי אינו מספק ולכן השפעתו מוגבלת - 15% (21%)

לא  מעיין בפרסומים - 8%  (17%).

 

סיכום ומסקנות :

מנויי האתר, שכפי שכבר דיווחנו לכם, מספרם הוא מעל 12,000 כיום, על פי סקר זה מוצאים את ערוץ e-Med כערוץ חשוב ומשפיע - הן בתכניו המקצועיים והן במידע הפרסומי המוצג בו, כל זאת תוך מתן הערכה גבוהה ביותר לאיכות האתר. למימצאים משנה תוקף וחוזק בקרב רופאי המשפחה.

מספר פעילויות משותפות שלנו ושלכם עשויות אף להגביר את האפקטיביות:

אנחנו- צוות אי-מד:

- כפי שכבר דיווחנו לכם, תכנס בקרוב לפעולה מערכת של "הקפצות" מסרים בצורה מתוחכמת ואטרקטיבית אשר מצד אחד תגרום להגברה של היקף ואפקטיביות החשיפה לפרסומים הנבחרים בכמה סדרי גודל, ומצד שני היא תתבצע עם מינימום הפרעה ו"הטרדה" של הגולשים.

- זיהוי מנויים רלבנטיים שטרם ביקרו באתרי המוצרים שלכם ושליחת הפנייה והזמנה אישית ישירה לביקור באתר.

אתם - מנהלי המוצרים והשיווק:

- עדכון שוטף של המידע, הצגת מידע וכלי עזר שימושיים וישימים יגבירו את המוטיבציה לעשות שימוש שוטף ויום יומי באתרי המוצרים שלכם, ולאפשר בכך חידוד וחיזוק המסרים השיווקיים.

- שימוש בשטח של נציגי החברה בחומר המוצג באתרי המוצרים שלכם יגביר את המודעות והשימוש של הרופאים בשטח במידע המופיע באתרי המוצרים שלכם.

- יצירת דומיין עצמאי למוצר המפנה לאתר המוצר המנוהל על ידינו (או אתר עצמאי לחלוטין המנוהל ישירות על ידכם), ושימוש בו בכל חומר התעמולה והשיווק הנשלח יגבירו את החשיפה והזמינות של האתר.

- יצירת שאלוני משוב אוטומטיים במסגרת האתר יאפשרו לכם קבלת מידע שוטף לגבי התייחסות המנויים למסרים, לרמת המידע, וכן לבקשות למידע נוסף - וע"י כך לחזק את התקשורת והפידבק מהשטח.

ביחד - נוכל לממש את החזון של ערוץ תקשורת אלקטרוני בלתי תלוי, דינמי, חדשני, מעניין ואטרקטיבי אשר משמש גם ערוץ שיווקי יעיל, מהיר, אינטרקטיבי המניב תוצאות.

 

 

 

 

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2024 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני