מאמרי מערכת

אתרי המוצרים ה''מצטיינים'' - כתבה ראשונה בסדרה...

17/09/2004

אנו פותחים כאן מדור שבו נסקור מידי פעם אתרי מוצרים חדשים וקיימים שלדעתנו, המקצועית יש לקוות.., הם אתרים "טובים" ..

מה זה בעצם אתרי מוצר טובים ?

לתפיסתנו, אתר מוצר טוב הוא אתר שמצליח לשלב שני תפקידים בהצלחה:

1. יכולת להעברת מסרים מרכזיים במהירות ובחדות, רצוי עם שמץ קריאטיביות

2. יכולת להוות מרכז מידע למוצר ולמחלה עצמה, כך שהמבקרים, רופאים בעיקר, יראו בו כמקור טוב להתעדכנת בתחום, וגם נוח לשימוש יום יומי . (טבלאות עזר, מחשבונים וכד').

כאשר שני תנאים אלה מתקיימים, המטרות השיווקיות של חשיפת המותג, הצגת המסרים המרכזיים, והכניסה לעומק המידע והנתונים המתרחשת כפונקצייה ישירה של כמות הביקורים של הרופא באתר - מושגות.

הפעם אנו רוצים לציין לשבח שני אתרים המוצגים כעת באתר:

לנטוס - של חברת אוונטיס. האתר המחודש מכיל דף מרכזי עם מסרים, שקודמת לו העברת מסר אטרקטיבית/קריאטיבית (אפקט הסירה), ומאפשר קבלת מידע מגוון ומעמיק, כולל חדשות ועדכונים טריים ממחקרים אחרונים. האתר מכיל מידע רב ותרשימים , שחלקם יכולים לסייע לרופא בעת שנמצא אצלו מטופל. בקרוב, יתווסף לאתר גם כלי עזר לחישוב המינון הנדרש לחולים שונים.

ווזודיפ - של חברת דקסון . האתר העדכני של ווזודיפ מכיל מגוון רחב של חומר. כיום במרכז האתר מודגשות המסקנות מסקר הרגלי רישום יתר לחץ דם האחרון. מסר עדכני, חשוב ומוביל של התכשיר כיום שבא לידי ביטוי בצורה נאותה באתר. בנוסף, בולט באתר הפרוייקט המשותף עם האיגוד הקרדיולוגי שבו מוצגים מידי חודש הצגות מקרה במחלקות בשיטת מולטימדיה, לקט מחקרים וכעת גם כלי עזר אינטרקטיבי המסייע לרופאים בקביעת שילוב אופטימלי של תרופות להורדת לחץ דם, בהתבסס על המלצות החברה הבריטית ליל"ד.

מאפיינים חשובים נוספים שיש בשני האתרים:

- דומיין עצמאי המאפשר לרופאים להגיע ישירות לאתר על ידי הקלדת שם התרופה.

- שאלון/סקר צמוד המאפשר קבלת מידע חוזר לחברה ממבקרי האתר

- הפרסום לאתר מופיע ב-2 באנרים שונים. הבאנר הרגיל, העליון - מתמקד בהזמנת הרופאים לביקור, והבאנר הגדול (נפתח בעת כניסה למאמרים במדורים שבהם מוצג הפרסום) "משדר" גם בנוסף את המסרים המרכזיים של המותגים.

שני האתרים מצטיינים גם מבחינה אסטתית תוך תאימות מלאה ל"ויזואל" של החומרים השיווקיים שבהם משתמשות החברות במודעות, ברושורים וכד'.

והתוצאות העסקיות ? את זה כבר תצטרכו לשאול את מנהלי המוצרים...אנו רק יכולים לציין שהאתרים זוכים לחשיפה מוגברת, ביקורים רבים וחוזרים.

זה לא מפליא, כי מי שעיין בסקר שערכנו לאחרונה בה שאלנו את הרופאים לדעתם באשר לתפקיד ויישום של אתרי מוצרים, ראה את התגובה החיובית המשמעותית.

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2024 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני