הרצאות מצגות

עדכוני אי-מד לתעשייה הרפואית, דצמבר 2004

10/12/2004

1. נתונים סטטיסטיים: בחודש נובמבר 2004 הדו"ח הסטטיסטי על פעילות הגולשים ב-e-Med מצביע על המגמות הבאות:

  • נפח תעבורה (נתון המייצג היקף שימוש כולל באתר) הנמדד בג'יגה בייטים עמד על 16.76 GB . הממוצע החודשי ליולי-אוגוסט השנה עמד על 13.5-14.4 GB, כלומר נמשכת מגמת העלייה של כ-20% ברבעון .
  • מס' המנויים נכון לסוף נובמבר הגיע כבר ל-13900 . גידול של כ-1,000 מנויים מאז סוף יולי 2004.
  • מס' "ההיטים" , כלומר הקלקלות באתר בחודש נובמבר עבר (לראשונה !) את מחסום ה-2 מיל' , לעומת נתוני חודשים קודמים שהסתכמו בכ-1.8 מיל' "היטים".

2.  "ערכת השקת מוצר" : אנו שמחים כעת להציע פתרון אינטרנטי מלא לצרכים המיוחדים של השקת מוצר חדש (או הוספה של התווייה למוצר קיים):

  • פרסום עלון לרופא בשיטה יעילה וזולה בהתאם להודעת הר"י והתקנות החדשות העומדות להכנס בקרוב לתוקף
  • בנוסף, הפצה אלקטרונית ישירה המבשרת על המוצר/עלון חדש לקהלי יעד נבחרים ומאפשרת בעזרת הקלקה אחת לעיין בעלון החדש.
  • השתלבות בכנס השקת המוצר ע"י תיעוד הרצאות מפתח והצגתן באתר
  • בנייה/עדכון דף הבית של המוצר והפעלת תכנית פרסומית מתאימה.

3. הידוק הקשר עם בתי החולים: אנו כעת בעיצומו של "קמפיין" ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים עם בתי החולים הגדולים בישראל כשבמסגרת זו מתוכננים בקרוב הפעילויות הבאות:

  • יצירת מנוי מוסדי לצוות בית החולים על הג'ורנאל קלאב שלנו ושילובו כחלק ממערך לימודי ההמשך של הצוות בכלל והמתמחים בפרט
  • תיעוד של הצגות קליניות נבחרות המתבצעות בבתי החולים בשיטת מולטימדיה והצגתן באתר לצורכי לימוד והשתלמות
  • הטמעה ושימוש ישיר במאגר התרופות החדש שלנו במסגרת שירותי המידע התרופתי בבתי החולים.

האפשרות של התעשייה להשתלב באופן ישיר בשת"פ זה היא ב:

  • הזמנתנו לפגישות מחלקתיות לצורך הדרכה של שימוש בכלי המידע ש-e-Med מציעה (חיפושים מתקדמים, מאגר תרופות, מאגר מחקרים קליניים וכד') ובמסגרת זו נציג החברה יכול להציג את אתר המוצר.  
  • לקיחת חסויות על סיקורים של הצגות קליניות רלבנטיות שתתבטא במודעת המוצר והפנייה לאתר המוצר

4. מאגר התרופות החדש: כפי שכבר צויין וכפי שאולי כבר ראיתם, מאגר התרופות החדש שלנו עלה לאוויר וכעת מתבצעות ההכנות והתיאומים הדרושים כדי שיהפוך גם למאגר מידע המקושר באופן אוטומטי למערכת הנפקת המרשמים והתרופות בחלק מקופות החולים ובתי המרקחת. המשמעות המיידית היא שבקרוב מאגר התרופות יהפוך להיות מבחינת "רייטינג" לאיזור ה"חם" ביותר באינטרנט הרפואי בישראל, שכן כל הנפקת מרשם או חיפוש מידע על תרופה במסגרת קופות החולים יוביל אוטומטי לדף התרופה הרלבנטי או לחיפוש במאגר התרופות. בשלב זה תעריפי הפרסום הקודמים של 25 $ לחודש במאגר התרופות (המקנים לתכשיר הנמצא בססטוס פרסומי עדיפות בהופעה בטבלאות חיפוש, בדומה לשיטה של "גוגל", וכן שילוב של מידע שיווקי בדף התרופה כולל קישור למצגות, מאמרים, הצגת סלוגן מוביל וכד') עדיין בתוקף, עד להפעלת הקישוריות האוטומטית. לאחר מכן, תבוצע התאמה לאור העלייה הדרמטית הצפוייה בשימוש וברייטינג. זוהי ההזדמנות כעת לחדש/להתחיל תקופת פרסום לשנה בתעריפים הקודמים...

 

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2024 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני