מאמרי מערכת

5 טיפים למנהלי מוצרים עם אתר אינטרנט - לקראת 2006 /מאת בועז גנזבורג עורך מדור שיווק ומינהל

07/12/2005

לפני כ-3 חודשים הצגנו כאן סקירה שהציגה מס' דגשים ועקרונות לניצול נכון ואפקטיבי של אתר אינטנרט מקצועי של תרופה/טכנולוגיה. לקראת השנה העסקית החדשה הבאה עלינו, כך יש לקוות, לטובה, אנו רוצים להוסיף כאן מס' טיפים ורעיונות נוספים שניתן ליישם בקלות ובמהירות:

  1. ניוזלטר תקופתי: בטוח שיש לכם מידי תקופה (חודש/רבעון)  מה לספר ולחדש לציבור הרופאים/רוקחים המהווים מבחינתכם קהל יעד. קחו לכם כמשימה קבועה משלוח ניוזלטר מידי תקופה בה תעדכנו על תוצאות מחקרים חדשים, תכנון מחקרים חדשים, מגמות מעניינות בתחום, case studies  וכד . העיקרון - משהו פשוט, קצר וגם לא בעייתי להפצה מבחינת קבלת כל האישורים הפורמליים.
  2. שאלוני משוב: כדאי לבדוק מידי מס' חודשים מה חושבים הרופאים בסוגיות הטיפול הרלבנטי. על השאלון להיות קצר ותכליתי (1-2 שאלות), ואם ניתן לצ'פר את העונים- עדיף.
  3. סלייד קיט: הכינו באתר לקט שקפים המיועדים לשיחה טלפונית או לפגישה. אלה יוכלו לשמש את הצוות שלכם במצבים שונים. אם באפשרותכם להציב שקפים שהרופאים יכולים להוריד לשימושם העצמי - מצויין ! זה עשוי למשוך עוד רופאים להכנס לאתר לשם כך.
  4. כלי עזר שימושיים יום יומיים: אם קהל המטרה שלכם זקוק באופן תכוף לבצע איבחונים המבוססים על שיקלול תשובות ו/או בדיקות מעבדה, וקיים אלגוריתם העשוי לסייע להם - שיקלו ברצינות לפתח/לאמץ כזה באתר המוצר שלכם. זה עשוי להבטיח גם הרבה ביקורים לאתר, וגם לקבל קרדיט והערכה על העזרה שנתתם.
  5. קורים דברים בשטח ? כל מה שאפשר לתעד ואשר עשוי לקדם את המוצר שלכם: הרצאה מכנס, הצגת מקרה וכד' - חישבו תמיד על האפשרות לבצע תיעוד ולהציגו באתר שלכם ואתרים חדשותיים אחרים. זוהי שיטה בדוקה להגדיל פי 3-10 לפחות את קהל הצופים/מאזינים לאותם אירועים חשובים מבחינתכם. ואם לא קורה מספיק בחוץ, תמיד אפשר ליזום דיון/ראיון/פאנל מצולם/מוקלט ולשלבו.

 

מידע נוסף לעיונך

© e-Med 2024 | כל הזכויות שמורות
שתף מקרה קליני